lördag 1 juni 2019

Styrelsemöte 27/5

Den 27/5 hade vi styrelsemöte i Korskrogs Byaråd, läs gärna nötterna och framförallt framför dina ev synpunkter till Motala kommun, Trafikverket och Östgötatafiken!!! Länkar finns i anteckningarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Info från Årsmötet mm

 Hej i vårsolen! Precis som i trädgården och livet i övrigt jobbar Korskrogs Byaråd just nu för en trevlig sommar vilket återigen innebär at...